0
SLAVNOSTNÍ PLAVBA DO NOVÉ SEZÓNY
03. 05. 2022

Ve čtvrtek 28. dubna proběhlo v unikátních prostorách Občanské plovárny setkání s váženými obchodními partnery společnosti Presco Group, která zde slavnostně představila novinky z produkce značek Ella & Max, BAAGL a Notique, nového brandu kalendářů, diářů, notesů a dárkového sortimentu.

Setkání na břehu řeky Vltavy zahájil jednatel společnosti Petr Skokan, který přivítal hosty a uvedl prezentace jednotlivých brandů: „Jsme rádi, že jsme se po dvouleté nucené odmlce způsobené pandemickými opatřeními mohli naživo setkat s váženými obchodními partnery a osobně jim představit nejnovější kolekce našich klíčových značek. Vážíme si účasti všech hostů i možnosti upevnění vzájemných partnerských vztahů.“

Výjimečné dětské knihy
Jako první představil obchodní ředitel Michal Šmidrkal bestsellery a novinky nakladatelské značky dětských knížek Ella&Max, která přináší radost statisícům malých čtenářů i jejich rodičům již šestým rokem. Za dobu svého působení publikovalo nakladatelství více než 350 titulů, jež získaly několik nominací i prestižních ocenění. „Usilujeme o to, abychom dětským čtenářům nabízeli chytrý obsah v atraktivní knižní formě, podpořili jejich kreativitu a fantazii, poskytli prostor nejen pro dobrou zábavu, ale také pro interakci a edukaci,“ zdůraznil Michal Šmidrkal.

Kromě rozšíření nejúspěšnějších stávajících edic, jako jsou série atraktivních samolepkových knížek a oblíbených velkoformátových leporel pro malé vypravěče, se mohou náruživí malí čtenáři těšit na nové interaktivní a didaktické knihy nebo populární únikovky v zajímavém formátu. Čerstvou novinkou z řady edukativních titulů je například Velký obrazový průvodce světem dinosaurů pro všechny milovníky pravěké fauny i zapálené paleontology. Díky spolupráci se společností Warner Bros pak nabídku značky Ella&Max doplní tituly s legendárními filmovými hrdiny, jako je Batman či nesmrtelní Tom a Jerry, v hlavních rolích.

Vyrůstej s odvahou!
O další program večera se postarala nabitá trendy kolekce progresivní značky aktovek, batohů a školních potřeb BAAGL, jejíž vize a novinky představil brand manažer Marek Žíla. Jako priority značky zmínil snahu podpořit děti v odvaze, pomáhat, inovovat a vyvíjet moderní kvalitní produkty, a to jak ve spolupráci s profesionálními českými designéry, tak s týmem odborníků z řad fyzioterapeutů.

Představeny byly nové motivy úspěšných kolekcí ergonomických aktovek a batohů Skate, Ergo, Shelly, Core a Zippy. Žhavou novinkou napříč kolekcemi jsou zajisté produkty, jejichž design se zrodil ze spolupráce se slavným filmovým studiem Warner Bros. Na své si tak přijdou třeba milovníci a milovnice Harryho Pottera či fanoušci Batmana.

Dlouho chystaným překvapením je unikátní řada batohů eARTh zaměřená na pomoc naší planetě. „Podpora udržitelnosti je jedním z důležitých poslání naší značky, proto řadu batohů a doplňků vyrábíme z recyklovaných PET láhví. Ty se díky tomu vracejí do života a nekončí v odpadkovém koši,“ vysvětlil ústřední myšlenku brandu manažer Marek Žíla a dodal, že za originálním designem jednotlivých batohů stojí trojice uznávaných českých výtvarníků.

Rovněž řady školních potřeb a doplňků rozšířila spousta novinek. Za všechny jmenujme speciální tritanové láhve zhotovené ze zdravotně nezávadného materiálu nebo skládací kufříky na výtvarné a jiné potřeby. Za zmínku stojí též nabídka batůžků pro předškoláky.

Zastav se, vnímej, organizuj, plánuj, těš se!
Nedočkavě očekávaným překvapením pro hosty bylo představení zbrusu nové značky kalendářů, diářů, notesů a dárkového sortimentu Notique, pod kterou přechází dosavadní produkce Presco Publishing. Cílem rebrandingu je vybudování silné, snadno rozpoznatelné značky s mezinárodním úspěchem. Nový brand reaguje na stále se zrychlující postfaktickou dobu, přehlcenost technologiemi a miliony vizuálních podnětů. Notique nabízí možnost z tohoto věčného shonu vystoupit, zastavit se, zklidnit mysl, přenést své myšlenky a plány na papír, a tak začít vnímat primárně to důležité.  

„V Notique věříme, že pro vnitřní klid je dobré srovnat si myšlenky a zorganizovat svůj čas. A neexistuje lepší způsob jak to udělat, než si v klidu sednout nad svůj diář, blok nebo kalendář a vše si dobře promyslet. Přiléhavý slogan note to self, v překladu zapiš si pro sebe, vhodně vystihuje a akcentuje tuto myšlenku brandu,“ vysvětlil obchodní ředitel Michal Šmidrkal.

Kromě tradičně nabízených titulů může v nové sezóně vylepšit vaši duševní pohodu přes 100 novinek v různých jazykových mutacích, mimo jiné třeba cestovatelský diář známého slovenského cestovatele a autora webu Travelistan Martina Navrátila. Chybět nebude oblíbená rodinná kolekce Krteček zahrnující rodinný diář a plánovací kalendář nebo populární Zábavný kalendář Kateřiny Winterové plný zahrádkářských tipů, pranostik nebo dobových textů. Všechny milovníky zahrádkaření pak potěší Chalupářský diář, seniorům usnadní život kalendáře s extra velkým kalendáriem a v neposlední řadě obohatí novou nabídku licenční tituly Warner Bros.

Po prezentaci značek nadešel čas pro ochutnávku koktejlů Ella&Max, BAAGL a Notique, dobré jídlo a zábavu. Start do nové sezóny symbolicky podpořila plavba parníkem po Vltavě, během které si hosté mohli vychutnat krásný pohled na dominanty noční Prahy.

Všem hostům děkujeme za účast a těšíme se na další příjemná setkání v rámci naší další spolupráce.